torsdag 1 december 2011

Läkare på rullande band

Jo men visst måste de jävlas på ett eller annat sätt, varenda läkare som är vettig slutar:( ja iaf så är de så jämt för min del:/
I tisdags ringde läkaren men de nya proverna hade inte gett nåt utan dom ska tas om istället för att få ut mer. Sen tyckte hon att jag skulle testa en antibiotika-kur under "bara" 6 veckor:/ testa liksom? Va e de här för jävla gissningslek, fasen blir förbannad. Visst jag vill inget hellre än att bara bli frisk,må bra och slippa ha ont MEN jag vill inte vara en försökskanin bara för att liksom,jag vill inte proppa i min kropp massa jävla medicin när de troligtvis inte är de som den hjälper mot, jag vill inte riskera att få fler biverkningar av mediciner som ändå inte hjälper. Näe så jag sa att jag vill avvakta med medicin tills de nya proverna är tagna o svaren har kommit. Känns som de ändå trots allt är de snällaste jag kan göra mot kroppen.
Sen i tisdags va jag hos min barnmorska OCH nej jag är inte gravid utan de va en vanlig efterkontroll,dock väldigt sen sådan då lille J hunnit bli 7 mån:) men iom tumören o allt annat skit som hänt detta året så har efterkontrollen inte vart hög prioriterad direkt. Men bättre sent än aldrig:)
Och "besiktingen" vart godkänd av barnmorskan:) inga fel på knipmusklerna här inte,haha:)
Barnmorskan kommentar när knipförmågan testades var:
- ojojdå, du kniper jättebra.grattis!bra jobbat efter fem barn:-)
Så ja jag får la va nöjd med de o allt såg bra ut i övrigt så jag är nöjd:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar