lördag 10 december 2011

Förkyld

Större delen av familjen är förkylda:(
Inget kul alls men jag hoppas innerligt att de har gått över till jul.
Idag har vi vart iväg igen och efter de så har vi mest slöat då ingen av oss mått särskilt bra, både jag o maken har mått illa lite till o från under dagen:( Nu är maken ute i köket o fixar mumsig dessert efter middagen, ja jo vi åt ju middag för ett bra tag sedan som för övrigt vart spagetti o köttfärssås till barnens förtjusning:) men vi alla blev proppmätta och ingen orkade dessert direkt efter maten så de får bli nu.
Inget vettigt går de på tvn heller idag så vet inte va man ska tillbringa kvällen med?!? Ja jo jag har egentligen massa att göra (slå in paket, vika tvätt, dammsuga osv osv men de får fasen vänta till imorgon.
Igår blåste de en jädra massa igen, himla skumt decemberväder, nu får gärna snön komma så man får lite mer julkänsla men sen får den lika gärna försvinna den 1 jan för jag e ingen snömänniska minsann men under december får de gärna ligga en del snö:) kallt är de idag me, så ngn varm dryck ska jag nog ta mig minsann:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar