tisdag 13 december 2011

Bitter

Näää men vadå? Jag är inte bitter, lr joo de är jag. Ingenting går som jag vill de här året visst vissa saker större lr mindre än andra men va e de här liksom olycksåret 2011 or what?:/
Tanken va idag att gå på bio med en gammal klasskompis som jag inte träffat sen vi gick i 5an ihop, skulle sett twilight, jaa jag vet jag har ju redan sett den men jag ser den mer än gärna igen och tycker att de hade vart väldigt trevligt att träffa henne och att få komma iväg en stund liksom. Men tror ni jag får som jag vill??? Nähä, lagen om all jävlighet slår ju till som vanligt. Ringde morsan igår som en tok hela dagen men inget svar men fick svar nu nyligen att hon inte är hemma idag och kan inte va barnvakt, vilket gör att jag inte kan gå på bion:( får även höra att de strulat en hel del med min lillebror:( Jag önskar jag bara kunde trolla bort honom från alla gäng han hänger med som är farliga för honom o som får in honom på fel spår:,( vill inte gå in mer privat på den delen men ändå.. Sen iom att morsan inte kunde va barnvakt och lille J har gått o blivit sjuk så måste nån av mig o maken va hemma med J vilket gör att vi båda inte kan gå på W's julshow:( så nää de är inte min dag idag helt enkelt. Vill bara lägga mig o sova igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar