lördag 1 oktober 2011

Va gör jag uppe vid den här tiden på dygnet????

Jaaa de kan man fråga sig.
Jo Se ni tror ni inte jag åkte på uvi ändå??? Jopp visst fan gjorde jag de. Så just nu sitter jag på barnens pall på toan och tårarna rinner. Löjligt? Ja de kanske må så vara men de svider något enormt och när jag får uvi då är den inget o leka med, de är inte bara att de svider lite när jag kissar, nee de toksvider och de känns konstant som jag ska kissa på mig vilken sekund som helst vilket leder till att jag blir låst till toalletten för o småpissa mer eller mindre hela tiden:( uvi är bland de värsta jag vet, jag har fan hellre krystvärkar i ett dygn, ja så ont gör de. Så här har jag nu suttit i tre timmar. Har testat duscha varmt, testa dricka massa,dricka surt, testat vetekudde för värmen m.fl ja you name it liksom.
Jourcentralen öppnar inte förrän om 5 timmar, jippi just my luck OR NOT!!! Svintrött är jag med , de enda jag vill är att gosa ner mig i sängen o sova men hur enkelt är de när de känns som man ska kissa på sig o de svider i hela regionen där nere, näe svaret är de går inte. Så de lär ju bli till o sitta här o invänta att jourcentralen ska öppna...
Fler huskurs tips mottages mer än gärna, är beredd att testa allt för o slippa de här! Tack på förhand!

1 kommentar:

  1. Tranbär har jag för mig ska vara mot uvi. Juice, saft, tabletter. Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera