torsdag 27 oktober 2011

Handen o ännu en konstig knöl/bula:/

Operationsärret läker hyffsat bra, de är lite längre ner på handleden som de inte vill läka riktigt lila bra men de gör de väl förhoppningsvis med tiden. Men som ni ser på bilden nedan så har jag dock fått en konstig blåtonad bula bredvid ärret på handen, den beter sig lite liknade som tumören gjorde i början men ändå inte riktigt likadant. Har ringt ortopedonkologen och fätt telefontid med läkaren som opererade mig, men först i början av nov:(
Jaja får la se va hon säger...
De är många som undrar hur de går annars med smärtor osv och jodå undersökningar o provtagningar fortsätter, har inte så mkt nya svar o gå på än. Smärtorna i bröstbenet är lite lindrigare just nu men finns där o smärttopparna kommer till o från. Sen utslagen som blivit i de området har dessvärre blivit sämre o fler och de gör ont i huden:( men jag hoppas dom snart löser denna gåta vad allt detta är för skit....
Behöver jag ens säga att jag är trött på allt som har med sjukhus att göra just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar