måndag 10 oktober 2011

Huvudvärk i all ära

Sorry vänner att de inte blivit bloggat på länge, men jag har sedan en vecka tillbaka haft en extrem huvudvärk som inte vill släppa taget:(
Nån som vet om migrän kan sitta i konstant i en vecka??? Har aldrig haft en liknande huvudvärk...
Smärtan i bröstbenet fortsätter, har ringt till privatklinik o diskuterat lite. Ska boka in en tid hos dom så får vi se vad de ger. Till råga på allt så har jag en hemsk mensvärk, den går ju tack o lov över så de är en nål i en höstack just nu.
Torsdagen kom morsan förbi sen hade vi besök på eftermiddagen.
Fredagen bestod av god mat, fredagsmys och massa gos med barnen, en härlig dag. Lördagen va vi produktiva och städade, maken klippte gräsmattan och barnen va ute o lekte i ett par timmar och vi tvättade massa.söndagen satt vi med lite papperjobb och efter de gick de tid till att titta på lite eventuella julklappar. Idag är de en riktigt seg dag, jag har massa som behöver ta tags i men jag kommer liksom inte igång. Hormornerna i kroppen spelar mig ett spratt och jag gillar inte alls att ha tant röd på besök just nu men men de e livet som kvinna de, bara att gilla läget. Ungarna känns lite smått rastlösa idag med så ska ta och hitta på något att sysselsätta dom med men nu ska jag ta o läsa lite bok med mina små prinsar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar