söndag 3 januari 2010

Ljuvliga tonår!

Nu fick jag massa minnen tillbaks från tonårs dar...huanamej..som man betede sig och va mycke dumt man gjorde. Tänkte dela me mig en del av de. Kommer ihåg när jag och en kompis ville känna på hur de va att va full så vi hade fått som tips att sniffa bensin, ut i stallet där de fanns en bensinbunk o vi började sniffa o sniffa tills allt runt omkring snurrade de hela slutade me att vi båda satt och yrade babblandes om massa som inte hade ngn sammanhållning i Trulsans box(shetlands ponny). Trulsan undrade nog va de va för fel på oss! Sen kommer jag ihåg min första nätdejt,shit asså...jag och killen hade bara prata över telefon och via nätet och vi visste inte hur vi såg ut då vi ej sett bild utan bara beskrivit för varandra. Grejen med just denna kille va att han hette Eddie. Ja och va e de för speciellt me de undrar ni då såklart. Jo jag hade under denna period dille på baywatch(tv programmet me strandvakterna). Och jag va hel förälskad i Eddie i programmet så i min lilla värld då så såg alla som hette Eddie ut som han i baywatch,hur som helst vi bestämdes att träffas. Han skulle komma till mig och jag skulle möta han på tågstationen. Jag hade me mig tjejkompis dit. Tåget rullar in,folk går av och fram till oss kommer en lång,smal,otränad kille me kort halv krulligt hår som är alldeles flötigt,stora parabolglasögon,kanintänder och ett ansikte som såg ut som ett min fält av alla finnar,en optimala datanörden. I handen hade han en bukett röda rosor.han kommer fram till oss och frågar "är de du som är Malin??" Jag svarar väldigt lättat med ett tydligt Nej. Han går vidare och jag och tjej kompisen fnissar till och säger till varandra att vilken tur att de inte va han!!vi fortsätter titta på folket som kliver av tåget,då kommer killen me rosorna tillbaka och säger" ursäkta men jag menade är de du som är Linda"... Tittandes ner i backen svarade jag mmm. En hel helg va han hos mig och jag hade min tjejkompis där varenda sekund. Ja jag vet usch va elak jag va men jag va endast 14 år och då lever man i drömmarnas värld och där och då föll min dröm om baywatch Eddie!! Sen minns jag när jag skulle ha sex me en kille en gång, ett bra förspel o allt men precis innan han ska in säger han"vänta,vänta...jag vill inte att k*ken ska vara hård när jag ska in"... Jag undrar om han hade tänkt vika in den?!?! Ojoj ja de finns mer men då jag bloggar från mobilen nu så orkar inte min tumme skriva mer just nu. E jag snäll så bjuder jag på mer senare lr imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar