söndag 3 januari 2010

Familjen annorlunda

JAAA! Va glad jag blir! Såg just på tv-reklamen att familjen annorlunda ska börja sändas igen den 11 januari på 4an. Och Tina och Jörgen ska va me denna säsongen oxå,så kul ska de bli! Undra om 3an kommer sända ngn mer säsong av sjukhuset? Hoppas de iaf. Annars får jag väl nöja mig me förlossningskliniken. Lets dance ska ju börja nu igen men de är ju himla uttjatat nu och ag har sagt de senaste omgångarna att jag inte ska titta på de men likt förbannat så sitter man där och tråkglor på fredagskvällen. Undra om sanningens ögonblick går längre?? Sökte ju till de ena året och blev kallad på interljuv men sen vart de stopp och tur va nog de. Förvisso hade jag väl inte haft ngr problem med att svara ärligt men tänk liksom va många man kan såra ex om man kanske inte gillar brorsan nya tjej som exempel för dom snokar reda på typ allt och jag är inte felfri,jag har oxå haft dumheter för mig och då speciellt i mina tonår. Men de viktigaste är ju att man lär sig av sina misstag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar