lördag 2 januari 2010

Den försvunna 4 åringen

har läst på aftonbladet om den 4 åriga flickan som försvann spårlöst på nyårafton men nu verkar de helt plötsligt som att mamman vetat om typ hela tiden att pappan hade tagit flickan till irak. Hmm himla märkligt att först inte veta nånting sen helt plötsligt veta allt typ. Jag hoppas verkligen att polisen kollar upp så flickan verkligen är hos pappan och mår bra för jag menar vad är de som säger att föräldrarna inte haft ihjäl flickan och sen ljugit ihop en story??jag menar vi lever i en värld me mycke sjuka människor. Håller mina tummar och hoppas att flickan mår bra!

1 kommentar:

  1. Javisst är världen full av störda människor. Kul att du uppskattar min blogg :) Kunde inte låta bli att leta upp din då också, fb är bra :) Ska bli kul o läsa om livet med så många barn då jag själv gärna hade haft fler.
    Nathalie

    SvaraRadera