tisdag 29 december 2009

Sin första tand och en son som inte vill sova

S är extra tjurig idag men de kan ha sin orsak då han idag fått sin första tand. En på nedre tandköttet längst fram typ:) Men just nu sitter han hos maken o tjurar,ska snart ge honom en välling till och se om han kan tänka sig vilja sova litegranna iaf.

Idag bar de av till torget för att köpa lite god mat o dryck till nyårsafton. Sen efter att vi kommit hem så lagade vi tacos som blev riktigt mumsigt. Sen la vi barnen och så har vi tittat på ice age 3 och den va till min förvånad faktiskt bra. Annars har ju uppföljare en viss förmåga att inte bli direkt bra utan snare kassa men denna va faktiskt bra. Så den rekomenderar jag att man ska se:)

Nu tror jag att jag ska sätta mig och sortera lite bland alla bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar