tisdag 29 december 2009

Fiasko eller inte??


Igår spelade frölunda mot färjestad,en toppen match enligt mig då jag tycker de är dom två starkaste och vettigaste lagen. Men matchen gick på ullevi och de skulle bli kring 31500 åskådare. Detta verkade dom som arragerade de hela ha planerat uselt om jag får säga min mening i de hela. Läste just på aftonbladet att drygt 400 gav upp och gick hem istället för att dom inte ens kom in,ja menar hallå liksom,tänk dom som åkt fler mil för att få uppleva just detta och sen inte få se ett skit utav de. De står att visiteringen tog för lång tid bland annat,ja men då hade dom väl änna fått sett till att öppnat portarna tidigare eller haft mer folk där som utfört visiteringen liksom. Ne jag måste instämma att de va uselt planerat. Och jag tycker absolut att dom som inte ens kom in ska få alla sina pengar tillbaka och dom som endast fick se andra och tredje period ska få kompensation för de dom missade på nåt vis.Ne skräpning alltså. Sen att kalla de nytt rekord e ju oxå lite konstigt då måste dom ju först få fram exakta siffror på hur många som verkligen kom in o såg matchen inte bara på hur många biljetter dom sålde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar