söndag 1 april 2012

Prosit,butter,glader och trötter

Tröttare än tröttast... Känns som jag bara sitter o gäspar hela tiden :-P
Känner mig lite schizofren, när smärtorna är värre så blir jag butter men så kommer guldklimparna o förgyller dagen med sina skratt o bus då blir man glader. Sen så sitter ju förkylningen kvar ännu så jag nyser titt som tätt, så då känner man sig som prosit och trötter:-) så ja jag känner mig nog lite som de 7 små dvärgarna:-P
Helgen har gått fort, fredagen va de som sagt dags för lite fler blodprover,så på onsdag ska jag få svar på dem. När vi va klara där så gick vi och handlade, sen vart de hem och städa och sedan hade vi gäster och åt taco och hade en riktigt trevlig kväll. Lördagen bestod av en mysig familjedag hemma,åkte ner så barnen fick köpa lördagsgodis, sen lagade vi god mat och på kvällen spelade vi singstar med alla prinsarna:-) en riktig mysig helg.. Även idag är de strålande solsken och ungarna ska snart bege sig ut i trädgården och leka. Sen får vi se vad vi gör, kanske blir en promenad i de fina vädret.
Morgondagen består av massa sjukhusbesök, först ska jag till ortopeden för att diskutera ev opertation vid bröstbenet, sen ska S till öron/näsa/hals där dom ska kolla ner i halsen på honom pga hans förträngning. Sen efter de så ska jag iväg till röntgen.. Så ja en dag i sjukhusets-tecken imorrn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar