lördag 20 mars 2010

mina fina pojkar

Oj nu va de länge sen jag skrev. Har inte riktigt haft ngn motivation direkt. Men E pratar allt mer,han e så gullig på morgonen när man går upp - HEEEJ mamma! O så får man en mega bamse kram. De värmer mitt hjärta ngt enormt och jag går o ler hela resten av dagen. S e lite kinkig just nu,tänder på g. Han har redan fått 2 nere och 2 uppe. L är helt insnöad på allt med motor som flyger och W ,ja han är inne i "lilla tonåren"som de så vackert kallas. De vill säga han kan allt själv,till o med bestämma över mamma o pappa,ja enligt honom då. Och när han märker att de inte alls går då blir hans illsk som ett litet bi. Men sån e han ju bara stundtals i övrigt e han vanliga w,dvs lugn och trygg och älskar att lära sig,vill lära sig.. Mina underbara pojkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar