onsdag 10 mars 2010

Min älskade man!


Sitter här i fötöljen och de svider i ögonen för snart rinner tårarna. I famnen har jag fina S. De stora pojkarna kollar på monsters inc. Jag tittar på dom och inser hur obeskrivligt mycket jag älskar dom. Jag inser oxå hur otroligt lyckligt lottad jag är som har en så fin familj och min underbara man som jag älskar så otroligt mycket! Underbara P! Jag har fått lyckan att va ihop med universums finaste man! Jag tänker på alla fina minnen vi har tillsammans. Jag kommer ihåg när jag skulle åka hem på kvällen efter att ha träffat han,vi satt där och väntade på bussen, vi båda satt och små spanade in varandra och sen kom bussen men precis innan jag skulle resa mig upp och gå på bussen tog hand min hand och vi kysstes och de pirrade i kroppen från topp till tå! Jag älskar varenda bit av han,han blåa ögon,hans söta leende,hans underbart manliga händer och jag njuter som en tok varje gång jag får ligga på hans fina bringa med hans armar runt mig och höra hans godhjärtade hjärta slå och jag undrar hur jag kunnat få lyckan att bli älskad av denna underbara man och att få bli hans fru att få 4 fantastiska barn med han! Men jag är evigt TACKSAM för detta! Jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar min underbara man och våra mirakel till barn! Jag hoppas min man vet och jag hoppas han känner varje dag hur mycket jag älskar honom,hur enormt mycket kärlek de finns i mitt hjärta för honom och våra barn,att varje slag mitt hjärta slår är för honom och våra barn! Jag är lika kär idag och älskar han minst lika mycket som för 7 år sedan. Jag älskar dig Patrik nu och för alltid!!!Pussar/Din Fru

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar