söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Idag är de alla hjärtans dag och jag och älsklingen har gett varandra presenter,jag fick en jättesöt metoyou nalle att sätta i samlingen och maken fick välja ut ett ps3 spel. Vi har precis ätit äppelgryta,vilket va mycke uppskattat hos barnen. Ikväll blir de tårta och att spela lite singstar och en förhoppningsvis bra film...Ja då va OS igång och tv går för fulla muggar typ dygnet runt... Jag är inget direkt sportfan men ibland är de kul att kolla. Armen gör just nu svinont och de känns som den håller på att domna bort :( men de är nog bara som de känns,ska be älsklingen värma vetekudden och lägga den på armen,sen ska vi bada barnen och sen är de läggdags för våra guldklimpar :) Måste ju oxå säga hur MYCKET jag ÄLSKAR min man och våra barn! ÄLSKAR ER SÅ MYCKET MIN UNDERBARA FAMILJ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar