måndag 15 februari 2010

Akuten

Idag har stora delen av dagen gått till att vara på akuten i kungälv. Min arm har gjort så himla ont nu de sista och inatt klämde gipset på ngn nerv så handen domnade. Så idag vid tidig em så åkte vi in till akuten i kungälv.väl där började de me att vi fick vänta ett bra tag,sen så fick varenda jäkel gå före mig i den sk turordningen. Till slut när alla fått förtur och väntrummet typ va tomt då fick jag äntligen gå in på ett rum. Och ja tror ni läkaren va där?? Ne för inne på rummet fick vi sitta och vänta ytterliggare i 3 tim innan läkaren kom och sa att de måste röntgas. Jahopp så då väntade vi ytteliggare i 1,5 timme innan en sköterska kom och sa att jag kunde gå till röntgen. Så jag traskade dit och där blev de ännu mer vänta, sen när de smärtsamma röntgen besöket va avklarat så fick jag gå ner till akuten och vänta på läkaren igen! När han till slut kom så beslutades de att jag inte skulle ha gips längre"skönt". Men de gör himla ont i armen:( jag ska iaf få hjälp med sjukgymnastik..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar